Igrate večinoma v misijah, na katere se napotite sami, v spremstvu vašega učitelja (če ga imate), ali pa v manjši skupini.
Hkrati se lahko dogaja več misij, kar je seveda odvisno od njihove obsežnosti.
V času, ko niste na misijah, lahko trenirate, se socializirate z drugimi v kantinah ipd. ali pa se lotite sestavljanja ali nakupovanja nove opreme.
Glede denarja je odločitev prepuščena vaši sodbi in zasnovi vašega lika. Vendar pa to ne pomeni, da si lahko kupite kar vse. Ne pozabite, da so Jediji nekako zapriseženi majhni lastnini, kar pomeni, da imate osebne lastnine bolj malo. Drugih oseb ta zaprisega sicer ne ovira, a pišite smiselno in ne bodite preveč pohlepni. Če se ta sistem ne bo obnesel, lahko še vedno uveljavimo denarni sistem.
Glede Sile se morate držati treh glavnih načel;
-glede na to, kako in kakšno obliko Sile uporabljate lahko zapadete na Temno, ali pa se vrnete na Svetlo stran
-s Silo je mogoče skorajda vse, dokler posameznik ve točno kaj želi z njo doseči in natanko kako bo to dosegel. Vendar pa uporaba Sile ni eksaktna znanost, ampak mistična veščina, in nekatere tehnike so zavite v skrivnost. Prav tako ni nujno, da bo vaš način za dosego določenega cilja pravi.
-zgornjemu načelu navkljub se držite nekih normalnih meja. Naučiti se vam je dovoljeno vse sposobnosti iz igric Knights of The Old Republic, trilogije igric Jedi Knight in obeh The Force Unleashed (vendar pomnite da je Starkiller neverjetno mogočen in da je njegov nivo za povprečnega Jedija ali Sitha nedosegljiv), prav tako tudi vse, ki ste jih videli v filmih (risanke Clone Wars ne štejejo, razen s predhodnim privoljenjem administratorja) in pa neka zdrava mera lastne domišljije.
Prav tako vam vaši nasprotniki moč Sile lahko blokirajo z dovoljšnjo močjo misli (če gre za psihične moči), ali pa se jim poskušajo izmakniti ali se jim upreti s silo lastnega telesa (če gre za telepatsko manipulacijo). Ali pa seveda uporabijo svojo moč Sile, če jo premorejo.
Seveda lahko pošljete močan sunek proti nasprotniku, ampak če ima ta zelo dobre reflekse in ve, da sunek roke v določeno smer načeloma pomeni uporabo Sile, lahko hitro skoči vstran in se izogne neprijetnim posledicam. Prav tako vam lahko npr. nekdo, ki v glavi igra Pazaak ali pa dirka na Swoop-dirki uspešno prikrije svoje prave misli, kakor tudi ne morete zmanipulirati intenzivnejših občutkov. Še toliko težje pa je brskati po mislih osebkov ne da bi se ti zavedali vaše prisotnosti. Tipičen primer; nekoga ne morete priraviti, da se zaljubi v vas; ali pa starega veterana odvrniti od njegove dolžnosti. Čast, ljubezen, ponos, dolžnost, prvinski nagoni, strahopetnost, pohlep... so občutki, skozi kakršne lahko prodrejo le največji in najzlobnejši mojstri.
V glavnem, ne pretiravajte preveč, pa bo vse v redu.